Умови використання сайту - molodo.com.ua - 38 - Molodo Каталог товарів
Умови використання сайту - molodo.com.ua - 39 - Molodo

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПОСТАВКИ

м. Київ Фізична особа – підприємець Гаврилюк Ольга Володимирівна, є платником єдиного податку, що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, дата на номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця: 26.10.2023, 2010350000000435713,

м. Київ Фізична особа – підприємець Пилипишина Зінаїда Сергіївна, є платником єдиного податку, що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, дата на номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця: 14.05.2021, 2003570000000016937,

м. Львів Фізична особа – підприємець Ощудляк Назарій Романович, є платником єдиного податку, що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, дата на номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця: 26.10.2023, 2004150000000126991. Наш офіс у м.Львів знаходиться за адресою: вул.Б.Хмельницького, 302,

м. Івано-Франківськ Фізична особа – підприємець Гуцман Павліна Михайлівна, є платником єдиного податку, що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, дата на номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця: 29.07.2022, 2010350000000181555,

м. Луцьк Фізична особа – підприємець Матвіюк Катерина ФОлегівна, є платником єдиного податку, що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, дата на номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця:27.07.2023, 2010350000000363048,

публікують цей Договір – оферту і керуючись ст. 633 Цивільного кодеку України, пропонують необмеженому колу фізичних осіб (у подальшому Покупець) укласти Публічний договір – оферту, на умовах, наведених нижче:

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Публікація (розміщення) тексту цього Публічного договору на офіційному сайті Постачальника за адресою: https://molodo.com.ua/ далі – Сайт), є публічною пропозицією (офертою) Постачальника укласти цей Публічний договір поставки.
1.2 Цей Публічний договір поставки (далі – Договір) являє собою офіційну пропозицію Постачальника з постачання визначених у цьому Договорі товарів дієздатним особам на зазначених нижче умовах та за встановлену плату.
1.3 Цей Договір укладається шляхом повного та безумовного прийняття (акцепту) Покупцем пропозиції на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.
1.4 Цей Договір має юридичну силу відповідно до ст.ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.
1.5 Постачальник і Покупець надають взаємні гарантії своєї право- та дієздатності, необхідні для укладення та виконання цього Договору.
1.6. Акцептом цього Договору є оплата товару Постачальника на умовах та в порядку, визначеними цим Договором.
1.7. Покупець підтверджує факт ознайомлення та згоди з усіма умовами цього Договору в повному обсязі шляхом акцептування. Укладаючи цей Договір, Покупець автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору, цін на товари, визначені в рахунках Постачальника.
1.8. Якщо Покупець не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Постачальник зобов’язується на підставі оформленого замовлення Покупця здійснювати постачання питної води торговельної марки  "KARPATSKA DZHERELNA LIFE", (надалі – “вода”) у 18,9-літрових бутлях, а Покупець зобов’язується своєчасно приймати її та в повному обсязі здійснювати оплату її вартості на умовах цього Договору. Якість поставленої мінеральної води торговельної марки "KARPATSKA DZHERELNA LIFE" повинна відповідати ТУ У 15.9-31778022-001
2.2. Крім основного товару, яким є мінеральна вода в бутлях, вказана у п. 2.1 цього Договору, Постачальник на замовлення Покупця може здійснювати постачання товарів із асортименту, вказаного на Сайті.
2.3. Постачальник на строк дії цього Договору передає Покупцю в заставу бутлі, кількість і загальна вартість яких вказується у накладних на відвантаження та рахунках на оплату, виданих Постачальником. Заставну вартість за бутлі Покупець сплачує при отриманні товару в рамках першої доставки. Покупець не має права використовувати заставну тару не за її прямим призначенням та не має права розпоряджатися нею. Рух тари, залишок до і після поставки вказуються у Картці руху тари, яка є невід’ємною частиною накладної на відвантаження. Покупець має право протягом дії цього Договору збільшити кількість заставної тари, її вартість він оплачує при поставці товару.
2.4. Якщо Покупець має власні полікарбонатні бутлі ємкістю 18,9 л, і вони відповідають таким критеріям: знаходяться у стані, придатному для цільового використання, не містять жодних механічних чи інших пошкоджень, сторонніх предметів, запахів, він має право передати їх на строк дії цього Договору Постачальнику у тимчасове користування для забезпечення потреб Покупця у воді. При поставці води Постачальник проводить обмін порожніх бутлів на бутлі з водою відповідно до замовлення Покупця.
2.5. Кількість бутлів, які Покупець/Постачальник при першій поставці передав Постачальнику/Покупцю, залишок тари, що знаходиться у Покупця до і після здійснення поставки, рух тари у процесі самої поставки (кількість поставлених/повернутих бутлів), відображаються у картці руху тари, що роздруковується разом з накладною на відвантаження, яку Покупець підписує при здійсненні всіх поставок товару згідно з цим договором. Покупець заявляє, що своїм підписом на цьому документі чи на картці руху тари (якщо вона ведеться окремо від накладної) він підтверджує, що зазначена в ній кількість тари дійсно перебуває у нього на залишку і не повернута Постачальнику.
2.6. При настанні строку закінчення дії цього Договору чи при його достроковому розірванні Постачальник повертає Покупцю ту саму кількість тари, яку він отримав від Покупця згідно п. 2.4 цього Договору.
2.7. При наявності у Покупця заставної тари у випадку закінчення строку дії цього Договору або його дострокового розірвання, Покупець повертає Постачальнику ту саму кількість тари, яку він отримав від Постачальника згідно п. 2.3 цього Договору, та має право на повернення заставної вартості тари, оплаченої ним згідно з умовами договору. Для повернення заставної вартості тари Покупець повинен при закінченні строку дії договору повернути Постачальнику бутлі з-під води мінеральної ТМ «Карпатська Джерельна», які не повинні містити жодних механічних пошкоджень, тріщин, запахів, що свідчать про нецільове використання тари, і подати Постачальнику письмову заяву із зазначенням банківських реквізитів, згідно з якими буде проводитись повернення заставної вартості. У випадку, якщо тара з-під води не відповідає передбаченим вимогам і не підлягає подальшому використанню за своїм цільовим призначенням, Постачальник має право відмовити Покупцю у прийманні такої тари та у поверненні її заставної вартості.

3. ЦІНИ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
3.1. Покупець оплачує Постачальнику вартість Товару згідно з цінами, вказаними на сайті на момент оформлення замовлення, на підставі наданих Постачальником рахунків і накладних.
3.2. Вартість товару зазначена на сайті з ПДВ і може змінюватися Постачальником протягом строку дії Договору.
3.3. Покупець може здійснити оплату Товару у готівковій або безготівковій формі наступними способами:
3.3.1. Оплатити отриманий Товар готівкою в момент поставки Товару.
3.3.2. Оплатити Товар банківською карткою VISA, MASTER CARD або через систему LiqPay при здійсненні замовлення через Сайт.
3.4. Загальна ціна Договору дорівнює сумі усіх здійснених поставок Товару, підтверджених видатковими накладними, протягом строку дії Договору.

4. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ТА УМОВИ ПОСТАВКИ
4.1. Покупець самостійно оформлює замовлення на відповідній сторінці Сайту шляхом додавання товарів у віртуальний кошик за допомогою натискання відповідної кнопки “У кошик”, або зробивши замовлення за номером телефону, вказаним на Сайті.
4.2. Перехід ризиків на воду і бутлі, інший товар, відбувається в момент їх поставки в пункти, вказані Покупцем.
4.3. Поставка здійснюється транспортом Постачальника.
4.4. Сторони погодили, що у випадку зміни пунктів доставки товару з ініціативи Покупця, нові адреси доставки будуть вказуватися в накладних на відвантаження без підписання додаткових угод. Підписання накладних Сторонами підтверджує їх згоду із зміною пунктів доставки.
4.5. Постачальник здійснює поставку безкоштовно у випадку здійснення замовлення Покупцем від 2 (двох) бутлів води об’ємом 18,9 л. У разі здійснення Покупцем замовлення на меншу кількість основної продукції та товарів, що необхідна для здійснення безкоштовної поставки, з урахуванням логістичних витрат, Постачальник має право в односторонньому порядку додати до вартості замовлення вартість поставки, про що Покупець буде завчасно попереджений.
4.6. Постачальник здійснює поставку Товару будь-якого асортименту власними силами до 5-го поверху багатоповерхової будівлі включно. Поставка Товару на поверхи з 6-го по 9-ий здійснюється за умови наявності працюючого ліфта, а у випадку, якщо ліфт не працює – Постачальник здійснює поставку не більше 1-го бутля. Поставка Товарів вище 9-го поверху здійснюється виключно за наявності працюючого ліфта. Час очікування Постачальником Покупця у погодженому місці передачі Товару не перевищує 15 хв. У випадку нез’явлення Покупця у зазначений час, Постачальник не несе жодної відповідальності за непоставку Товару.
4.7. Доставка здійснюється при безперешкодному проїзді автомобіля Постачальника до будівлі Клієнта. Неможливість під'їзду транспортного засобу до будівлі (закриті шлагбауми / ворота / відсутність паркувального місця і т.д.) є підставою для відмови в наданні послуги доставки.

5. ОБОВ′ЯЗКИ СТОРІН
5.1. Постачальник зобов’язується здійснювати постачання Товару Покупцю за адресою і у строк згідно з його замовленнями.
5.2. Покупець зобов’язується:
5.2.1. Своєчасно передавати замовлення на воду.
5.2.2. Своєчасно і відповідно до умов цього Договору оплачувати поставлений Товар.
5.2.3. Не використовувати бутлі не за призначенням, зокрема не заливати в бутлі будь-яку рідину, яка не є продуктом торговельної марки “Карпатська Джерельна”. Використовувати воду до закінчення терміну придатності, вказаного на бутлях, етикетці чи корках.
5.3. Покупець погоджується отримувати від Постачальника інформацію про його діяльність, товар, послуги та іншу інформацію засобами СМС–розсилок, поштового зв’язку, електронної пошти, телефонного та/або факсимільного зв’язку, електронного секретаря (автообдзвін). Усі звернення Покупця по телефону записуються з метою підвищення ефективності надання Постачальником Послуг. Покупець дає свою згоду на здійснення Постачальником дій із збереження аудіозаписів телефонних розмов за участю Покупця, зберігання, використання й знищення винятково з метою поліпшення якості поставок, що здійснюються Постачальником. Поширення Постачальником аудіозапису телефонної розмови за участю Покупця дозволяється тільки після одержання попередньої згоди останнього.

6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
6.1. Строк дії даного Договору розпочинається з моменту його акцепту Покупцем шляхом оплати Товару Постачальника та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством (є безстроковим), але у будь-якому випадку до моменту остаточного його виконання Сторонами.
6.2. Постачальник в односторонньому порядку має право припинити дію цього Договору, якщо Покупець:
- не замовляє воду та товари Постачальника протягом 2 (двох) місяців;
- не оплачує її вартість протягом 2 (двох) і більше місяців;
- використовує бутлі не за їх цільовим призначенням.
6.3. Покупець має право на одностороннє дострокове розірвання цього Договору за умови систематичного порушення Постачальником строків поставки Товару.

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. Постачальник за цим Договором несе відповідальність за якість товару та його своєчасну поставку.
7.2. Покупець за несвоєчасну оплату виставлених Постачальником рахунків чи накладних на відвантаження товару сплачує Постачальникові пеню в розмірі 2% від суми заборгованості за кожен день прострочення оплати.

8. ІНШІ УМОВИ
8.1. Жодна із сторін не має права передавати свої права за цим Договором третій стороні без письмової згоди іншої сторони.
8.2. Цей Договір - оферта є офіційним документом Постачальника, має юридичну силу та публікується в Інтернеті на офіційному сайті Постачальника. Відсутність підписаного між Сторонами екземпляру Договору на паперовому носії, із проставленими підписами сторін, у випадку отримання Покупцем від Постачальника товару на умовах Договору чи проведення по ньому фактичної оплати Покупцем за отриманий ним товар, не є підставою вважати цей Договір не укладеним.
8.3. Сторони погодились, що логін і пароль, які Покупець використовує при реєстрації на сайті компанії, є аналогом його власноручного підпису.

9. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
9.1. Жодна зі сторін не несе відповідальності перед іншою стороною за невиконання зобов'язань за цим Договором, обумовлене дією обставин непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних за даних умов обставин, що виникли всупереч волі і бажання сторін і які не можна передбачити або уникнути, в тому числі оголошена чи фактична війна, громадянські заворушення, епідемії, блокада, ембарго, пожежі, землетруси, повені та інші природні стихійні лиха, а також видання актів від державних органів.
9.2. Свідоцтво, що видане відповідною торгово-промисловою палатою або іншим компетентним органом, є достатнім підтвердженням наявності і тривалості дії непереборної сили.
9.3. Сторона, що не виконує свого зобов'язання внаслідок дії непереборної сили, повинна негайно сповістити іншу сторону про настання таких обставини і їх вплив на виконання зобов'язань за Договором.
9.4. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше 3-х (трьох) місяців поспіль, то кожна із Сторін матиме право відмовитись від подальшого виконання зобов'язань за цим Договором і, в такому разі, жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.

ПОСТАЧАЛЬНИК :

Фізична особа – підприємець Гуцман Павліна Михайлівна
Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) 1835520765
Адреса: 76018, місто Івано-Франківськ, вул.Мазепи, 87, квартира 22
IBAN UA503366770000026009052562208
АТ КБ "ПРИВАТБАНК" (ЄДРПОУ банку 14360570, код банку 305299)

Фізична особа – підприємець Матвіюк Катерина Олегівна
Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) 3474900123
Адреса: 45603, Волинська обл., Луцький р-н, село Струмівка, садове товариство "Струмівка" садівниче товариство, вул. Озерна, будинок 130
IBAN UA733052990000026004040808885
АТ КБ "ПРИВАТБАНК" (ЄДРПОУ банку 14360570, код банку 305299) 

Фізична особа – підприємець Ощудляк Назарій Романович
Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) 3341802932
Адреса: 79054,м.Львів, вулиця Любінська, 101б, кв.2,
IBAN UA513220010000026005340148031
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК" (ЄДРПОУ банку 21133352, код банку 322001)


Фізична особа – підприємець Гаврилюк Ольга Володимирівна
Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) 3169814707
Адреса: 31621, Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський р-н, село Демківці, вулиця Нагірна, будинок 61,
IBAN UA463052990000026000023610243
АТ КБ "ПРИВАТБАНК" (ЄДРПОУ банку 14360570, код банку 305299)


Фізична особа – підприємець Пилипишина Зінаїда Сергіївна
Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) 3064716601
Адреса: 08200, Київська область, місто Ірпінь, вул. Соборна, 81-Б, квартира 2,
IBAN UA983052990000026007020129291
АТ КБ "ПРИВАТБАНК" (ЄДРПОУ банку 14360570, код банку 305299)


Умови використання сайту - molodo.com.ua - 72 - Molodo

Швидке замовлення води

Вкажіть контактну інформацію — оператор call-центру передзвонить вам щоб уточнити деталі замовлення

Ваше ім’я

Номер телефону